Feest DJ West Vlaanderen Jubileum Trouwerij Huwelijk Kermisfeest Iepe
Feest DJ West Vlaanderen Jubileum Trouwerij Huwelijk Kermisfeest Iepe

Vaak gestelde vragen!

V: Ben ik zeker dat Jacky echt mijn DJ is
A: Als je Feest-dj boekt, dan krijg je DJ Jacky op je feest. Ben ik al geboekt op jullie datum dan stel ik je één van mijn collega's voor.
 

V: Wat bij ongeval of ziekte?
A: Een DJ kan ook ziek worden of een ongeval krijgen.
In geval van ziekte, ongeval of ander dan zorgt feest-dj voor een evenwaardige DJ zodat je feest niet in het gedrang komt. Feest dj werkt enkel met professionele dj's. dj Lieven,  dj Marino,  dj Benoit, dj Adriaan

 

V: Is het mogelijk om een playlist te geven.
A: Bij een boeking bezorg ik een vragenlijst en op die vragenlijst kan je invullen welke nummers of genres dat je ZEKER wenst te horen, maar ook de nummers wat je NIET wenst te horen.

 

V: Praat jij veel door de microfoon?
A: Wij zijn gelukkig mee met onze tijd en praten dan ook zo weinig mogelijk door de microfoon.
Om de sfeer wat omhoog te halen gebruik ik af en toe de microfoon, ook bij aankondigingen wordt
de microfoon uiteraard ook gebruikt.

 

V: Wat kost een DJ bij feest DJ?
A: Er zijn veel factoren die de prijs bepalen, zo maken de extra speciale effecten dat de prijs iets duurder zal zijn omdat ik met de aankoop zit van vloeistoffen of andere vullingen. En dan zijn er nog de andere kosten die de prijs van een DJ bepalen, SABAM licentie, aankoop muziek, aankoop materiaal, vergunningen, verzekeringen, sociale lasten… Feest-dj werkt enkel met legaal aangekochte muziek.
Om niet voor verrassingen te staan maken we steeds een vaste prijs voor de volledige avond.

 

V: Moet er eten of drank voorzien worden voor de DJ?
A: Bij feest DJ verplichten we de klant niet om eten te voorzien voor de dj.

 

V: Is het mogelijk om een CD of usb stick afspelen of een PC aansluiten voor een  powerpoint presentatie
A: Een pc aansluiten op onze instalatie voor een powepoint presentatie is geen enkel probleem. Cd of usb stick spelen we niet af omdat, we niet kunnen nagaan of de muziek legaal aangekocht is en met illegale muziek werken wij niet, daarom is het beter om vooraf je playlist door te geven zodat we indien nodig nog de gevraagde muziek kunnen aankopen.


V: Is het mogelijk om een unieke openingsdans (mix) te laten maken.
A: We maken met plezier een unieke openingsdans, maar omdat we daar toch 4 tot 8u werk aan
hebben, rekenen we voor het maken van de openingsdans €40 aan, een klein bedrag in vergelijking
met de vele uren werk. Heb je zelf een mix gemaakt dat spelen we uiteraard met plezier af.

 

V: Dient er een contract opgesteld te worden?
A: Uiteraard. Het is zowel voor u als klant, als voor ons best om alles vast te leggen in een contractje. Zo zijn er achteraf nooit problemen

 

V: Hoe verloopt de betaling?
A: Bij particulieren vragen we contante betaling de avond zelf, en voor aanvang van het feest.
     Bij bedrijven is dit steeds op factuur betaalbaar binnen de 30 dagen.
     Bij het ondertekenen van het contract vragen we een voorschot van €100.

 

Nog vragen? stuur ons gerust een email op: info@feest-dj.be of bel 0497.44.04.15
Offertes & boekingen enkel via het formulier : http://www.feest-dj.be/boeking

 

Onze troeven!

Een greep uit onze troeven.

» meer

Foto van de discobar!

Feest DJ hecht veel belang aan
een nette uitstraling!

» meer

Trouwen?

Op de mooiste dag van jullie leven moet alles perfect zijn!

Bij ons kies je voor ervaring en professionaliteit!

» meer